26.9.08

sila sambung..



sempena kedatangan SYAWAL yg mulia ini, saya/aku/koi/I........................( sila sambung x lebih dr 10000 patah perkataan...)




Idea kureng la bile raya dh dekat ni...;)

9 comments:

sultan said...

sempena kedatangan SYAWAL yg mulia ini, saya ingin ucapkan selamat hari raya sahaja. eh... maaf zahir batin pun saya nk ucapkan skali la...

182 said...

..akan beraya selama sebulan kerana tahun ni saya berpuasa cukup sebulan..
yamseng..

risanur said...

ingin memohon maaf pada semua blogger dan ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri...pandu berhati-hati dan pulang dgn selamat...
(mcm kita plak yg wat ucapan bukannya biskutrajin)

rahimin idris said...

nak tido lebih sikit. dah lama koi kurang tido! hihi

kad0k. said...

selamat hari raya aidil fitri biskut...u know wat..i have the same pelita..been at my room for almost 3-4 yrs..tak pernah hidup2...hahahha

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

akak nak ucapkan selamat hari raya maap zahir batin...jgn lupa makan kuih raya byk2 hehe...

13may said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin

biskutrajin said...

to name2 di atas:

SELAMAT HARI RAYE JUGAK...MAAF ZAHIR BATIN...KALO ADE TEKASAR BAHASE, MAAPKAN LA YE....SLAMT BERCUIT DGN FAMILY DI KG....;)

Deqna said...

selamat hari raya.. maaf zahir batin... semoga berbahagia di hari raya..