5.9.08

practice makes perfect...kan?kan?...*big grin*

pepagi masuk opis...


en kahar: aemi, ade keje x hri ni?


BR: xde pagi ni..nape?


en kahar: x...ni ha...anak sy mintak sy tanye soklan math PMR dlm paper ni..




paper 2 math PMR tu..huhu



BR: aku dlm hati..(erk..heheh...math PMR..kne recall balik...padahal baru 6 thn lepas haku jwb PMR..hehhe)


BR: ooo...oke oke...sy try...( bleh la practice kalo2 dpt tutor nnti...lalalala)



pape hal...sejam pertama bukak pc, layan blog dlu, wajib..heheh..then frenster, yahoomail..BARU BUAT SOKLAN MATH PMR TUH..hahah




then, bertungkus lumus le aku wat soklan 2...padahal 2 soklan pasl inequalities je pon..hahahah









gigih2 blur...lalalala..baru haku peghasan muke aku manyak jelawat skrg ni..huhuhu






tehingat dlu mase UPSR slalu jwb soklan dlm paper DIDIK...haku ingt lagi cikgu aku, cikgu Thaupek soh kitorg byr rm 2 sebulan..aku sgt soka stiap kali dpt paper 2 pasl dlm 2 ade katun, cerpen...soklan2 wat len kali..hahah





dah...jammed plak pale otak haku




ni la output pale otak daku..hehehe...dh dabel cek ngn manager haku..tp oopss..biase la dh old timer kureng betul sket..wahahaha...



22 comments:

sultan said...

muka tu...

nmpk mcm tau sgt la jwpnnye tu. hihi...

biskutrajin said...

sultan:
tataw pon wat2 taw le..ehhehe

NuRuL AiNA said...

akak kalu ada tanya benda2 nih..
akak dgn muka inecen akan cakap..
"saya dah tua otak dah terabur.. lupa dah..takleh nak jawap"

padahal.. malas dah nak gi bukak buku semula.

biskutrajin said...

to kak aina:

heheh...answer yg besh...tp kalo sy jwv=b cenggitu kt sini...mampuih ken kutuk 1 tahuin kt KEV...sni rumours spread mcm virus cepatnye..heheh

lindosh said...

saya pantang soklan math.. tak sukaaa hehehe

Suka Bebel said...

inequality?? itu adalah bab yg aku paling sangap dulu walaupun senang sbenarnya.salah cikgu tak pandai ajar atau aku susah nak diajar?ha ha

debikdebuk said...

...

Ayat aku kalau ada yg tanya pasal maths.. "bukan tak reti tapi kena refresh cara2 semula sbb otak xpraktis. Maths ni kena rajin buat hari2, baru senang ingat.." (sambil berlalu tanpa jawab pun soalan maths tu..)


..

Dayu said...

heheheeheh...sama la kita. skrg ni kalau tgk balik soklan2 kat paper tu mmg mcm blur skit..lambat je baru nak reti buat..

tu lah dulu blaja engineering math susah2 sgt,skrg suruh buat math pmr pun terkial2

kadok said...

bkn kacang goreng ke?hehehehhe

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

oklah tu masih leh jawab...kalau akak nie hah..tak hingat hape dah..beku habis dah..nnti anak dah sekolah akak pun kene sekolah sama gak sbb nnti diorg nak tanya soklan camne lak nak menjawabnye tu nanti hehe..

Tokyo BLUE said...

arghhh... sesungguhnya aku buta math,.. heheh

~Cinta Milo Ais~ said...

saya dah lama gile tak jawab soklan math...kekadang tu sifir pun tak hengat hehehe

dugongsenyum said...

Math lah yang aku paling lemah. Alahai!

Comel budak ni, aku ngorat karang. Hahaha

182 said...

halamak math ni lagi senang dari subjek lukisan..sambil tido pun aku boleh jawab ahah..

poyotito's said...

peh math gua memang dari sekolah menengah lagi bersepai-sepai

tanya gua kalu, memang silap la

shafa said...

Nak kena recall balik yang penat tue. Kl betul mintak bos naik kan gaji sikit.

S.YanaZ said...

Iskh...iskh...
En.Kahar ni tawww....!

:P

budakmiki said...

aku pernah hentak pale kau kat meja sebab tak dapat soklan math!huhu~!

biskutrajin said...

lindosh:

sy kne bagi soka gak wlaupun dh fenin2 lalat

suka bebel;

ehehe...susah soklan die neh..en elly tolon jwb ke en bebel...lalalal

debikdebuk:
tang berlalu tanpa jwb soklan 2 yg x tahan 2..hahahha

dayu:
agree agree agree!!!

kadok:

x la...kcg kuda je..ehehhe

nrina:

so akak kne refresh2 setat dr skrg le..heheheh

to tokyo blue:

sesungguhnye sy buta seni..lalalal

biskutrajin said...

to miloais:

wah...sifir x hengat bahaye ni..heheheh

to dugong senyum:

"math itu indah" kata chekgu add math ku mase form 5 dlu..hahahah

to 182:

ya...sy tau ramai manusia2 genius math di luar sana.lalalala

to poyotito:

heheheh...

to shafa:

hehehe...gud idea2...

to syanaz:

yela...en kahar ni taww...

to budakmiki:
loh...awat smapai lagu 2?

TUN said...

nak reverse balik masa dulu??
no way..
soalan upsr pon trkial2..

Melinda said...

People should read this.