24.9.08

dulu lain.... skrg lain...



DOLU-DOLU......




  1. aku x suke AIR TEBU.....bagi aku bau AIR TEBU itu sungguh xbes & membuatkn aku nk muntah...


  2. aku x suke sebarang DRINKS yg melibatkan CARROT...x kire la CARROT SUSU ke, CARROT O ke..CARROT TARIK ke..sebbab bagI aku bau AIR CARROT 2 sungguh meloyakan tokak den...kalo mak aku bua pon mesti aku susah nk jamah...tp CARROT dlm food orait




  3. aku cukup x suke DAUN KETUMBAR...even DAUN KETUMBAR ni mak aku kate sedap dr DAUN SUP...aku tetap kate 'TAK NAK KEPADA DAUN KETUMBAR'...bau die cam KUMBANG!!!







4) aku x berape suka ngan BISKUTMALAS...pasl aku rase BISKUTMALAS ialah sorg senior


KLM yg laser mcm machine gun ( ni NINA punye terms eh..bukan aku...aku pinjam


je..heheh)...and mase kt MERSING...aku byk kali gak la kne ngn BISKUTMALAS ni...





TAPI SEKARANG


  1. aku sgt lah suka AiR TEBU...kat kg mesti nk carik TEBU ACIK TAIBON nk gigit2...ala...yg mkn tebu fresh2 dr btg tebu tu...kire gigi kite cm mesin erah tebu 2 la..then kalo g psr mlm..dpt sedas AIR TEBU pon sodap..eheh




  2. aku sgt le suka CARROT SUSU skrg...dlu mse student kalo duit manyak sket, CARROT SUSU pun akn di order...kalo aku rase CARROT SUSU 2 cm kureng susu, aku soh abg air 2 tmbah susu..no shortcut2 in my CARROT SUSU...;P




  3. aku sgt ah suke DAUN KETUMBAR...kalo dlm tomyam xde DAUN KETUMBAR..pergh...mane sedap tomyam2...lagi byk lg bagusss....nyum nyum



  4. aku sgt lah suke BISKUTMALAS....Hheheh.........UNDESCRIABLE ....;)


sekian saje....

16 comments:

Rahimin Idris said...

aik, tomyam ada daun ketumbar ke? bukan daun betik?

biskutrajin said...

pahit tomyam ko bubuh daun betik...

MrsNotSoCool said...

hahahah biskutmalas = machinegun..

tak kira.. akak nak cakap budin dolu2 suke buli akak.. digabung dgn usop.. sy cukup menyampah.. tapi dah lali.. akak geram baling je apa yg ada di tgn ke arah mereka berdua.

biskutrajin said...

kak aina:

hehehhe...jgn kate akak, nina, kejan sume kene gak ngn dorg...hehehehe

debikdebuk said...

perghh.. si Rahimin tu guna daun betik dalam tomyam.. apasal tak guna daun ketum teruss...

cemut said...

hihi mcmana tu proses dr xsuka kepada suka.

biskutrajin said...

debik:

gne daun ketum konfem hari2 wat tomyam

cemut:

eheh...proses nye dirahsiakn..heheh

sa_ya S A I D A H said...

aku tak ske jgk daun ketumbar..bau mcm kumbang busok weh..mcm manela ko bleh ske..aku selamanya tak suke..biskut pun aku tak ske gak..aku ske megi..hehe

nanonano said...

nk ckp yg die suker kat beskut malas,
die punye intro tu dia..
huhuhu
btw, yg lain2 tu nano ley trime lg,
tp daun ketumbar
owhh puhhlissss~
camne nk makan klu terbayang2 bau kumbang..
eh kumbang ke..
kumbang xbusuk la..
ade satu menatang tu,
kecik je, itam
yg tu la..
tp spupu spapat kumbang gak ar tu..huhu

182 said...

haha aku setuju ngan nano..
padahal nak cakap suka kat biskutmalas jer tapi ko punye cover line punya la baik..
:)

Aku Bukan Bidadari said...

ekekee//

eh tu bukan ke gambar daun bawang?? confius tul

Unknown said...

ye minum air tebu masa buke pose mmg stim.....fuhhh layannnn

biskutrajin said...

saidah:

2 la sekdah...aku on tataw...yg penting die mmg sedap...aku pon suke megi...mee sedap

nano+182:

ala...sekali sekale melencong tmpt len dlu, then bru msuk the eal part kan?heheh...btw, mmg btol la aku xsuke air tebu, carrot juice n ketumbar dlu....skrg mmg soka...

tiara:

aiyark...2 mmg daun ketumbar la kak...)

kuih:

mm pon,,ni satgi nk pi param bli air tebu la..eheh

Deqna said...

tulah org kata, kalau tak suka tu satu hari nanti mesti jadi suka....

Suka Bebel said...

zaman sekolah di bulan posa aku dan adik sering menceroboh kebun tebu atuk demi mengambil tebu untuk diperah airnya lantas diagihkan kepada seluruh ahli keluarga.hehe...

sesungguhnya daun betik tu mmg pahit ya amat sebab masa camping pengakap skolah dulu penah buat sayur pastu campur daun betik, nak banyakkan sayur.nasib baik ada sorg member tanpa perasaan menghabiskan sayur tersebut yang amat pahit rasanya

zbelleza said...

setuju ngan deqna..kadang2 ape yg kita tak suka dulu tetibe leh jd suka..pelik kan..hikss