22.9.08

mereka mereka dan mereka itu..

very2 da bizi these week...

ni entree pembukak selera...bon apetite....


bile pikir2 balik...skrg n 5thun akan dtg, aku akan ade ramai member yg jd:

1.) CHEMISTS ( jom buat bom bersame2...;P)

2) MEDICAL DOCTORS ( time k beranak nnti aku cark dorg...bleh kasi diskaun...hehe)

3) ENGINEERS ( bleh reka keta, umah, jalan, machine basuh...piuk nasik, vacuumkat aku sekeluarga)

4) NUTRITIONIST ( aku bleh consult dorg supaye anak aku x keracunan susu..hehe)

5) CIKGU SAINS SUKAN ( bleh kurus kalo besukan ngn die neh...)

6)EXECUTIVES ( bleh mintak quotationdr dorg kan?kan?)

7) PILOT ( yeah...naik air asia free...heheh)

8) ACTUARIST ( yg bleh jd advisor insurance aku...hahah)

9) LAWYER ( bleh saman sesape yg hijack blog aku...eheh)

10) PHARMACIST ( Bleh le mintak ubat sebijik da kan..)

11) DENTIST ( nak putihkan gigi pon free...p)

12) OPERATOR KILANG ( bleh smbang ngn dorg pasl electronic board, solder, LED, capasitor)

13) IT people ( bleh troubleshoot laptop aku ye x...heheh)

14) USAHAWAN ( bleh minta advice dorg ble aku nk bukak kedai nnti...)

15) FULL TIME BLOGGER ( hahahahah)

16) LECTURER ( mampu kah aku temasuk dlm glongn ini?)



and....



aku sedag mencari member yang bekerja sbgai:

1) POLIS ( blh minta kurgkan saman...hehhe)

2)FIREMAn ( pdmkan sebarang kebakaran di kwasn umah aku)

3) NURSE ( aku nk cop jage aku mse sakit2...)

4) PENDAKWA RAYA

5) POSMEN ( bile malas nk g pos opis, kirim je kt dorg, jimat tnaga...heheh)

6) FULL TIME HOUSEWIVES

7) WARDEN PENJARA

8) GRAPHIC DESIGNER

9) PRO PHOTOGAPHER ( bleh shoot gambo kawen aku)

10) MAKE UP ARTISTE + MAK/PAK ANDAM ( baru le cun mase aku kawen nnti...hahah)


tp jgn ingat aku carik kawan pasl nk gunakan dorg je...tp kan dlm hidup kite harus mempelbagaikan kawan x kire umo, jantina , agama, status?

kan?kan?

8 comments:

ijan said...

nasib baik ko dah jumpe member yg berdarah diraja cam aku ni...

13may said...

ko jgn lupa tukang buat biskut!

nanti camna ko nak makan biskut :D

poyotito said...

gua ada member, kerja dia penggali kubur. lu nak berkawan ngan dia?


sila buang word verification tu jika anda tidak suka menyusahkan pengkomen tegar seperti gua.

182 said...

aku kerja nurse..
papehal cari la aku nanti aku jaga ko..
eheh..

Rahimin Idris said...

hahaha woi poyotitos, skang orang gali kubur pakai backhoe. kat lahad dia je pakai orang!

biskutrajin said...

sultan:

ye x ye jugak...bleh le aku demand duit raye rm 10000 dr baginda sultan...eheh

13 may:

iye la...aku tetinggal tukang wat kueh tart kegemaran sepanjag zmn

poyotitos+ rahimin:

woho...bagus gak bekawan ngn dorg...aku tataw plak gne backhoe skrg...advance ye skrg

182:

bgus gak, muke ko kiut cm male nurse dlm cite private practice 2 x ?hahahaha

Anonymous said...

hakhak..
aemi,anda telah akak tag..sila rujuk blog akak ek..

Suka Bebel said...

aku pun sangat bizi sampaikan nak membebel pun takde perasaan