8.9.08

i wonder why...hmmm

hari tu tgk cite korea...

bukan hari 2 je..

hari2 yg laen..minggu2 yg laen...bulan2 yg laen..tahun2 yg laen...pun aku tgk cite korea...


ade 1 'perbuatan' org2 korea2 ni yg menarik perhatian haku...( ekceli byk yg menarik perhatian,tp ni je yg up sket)


ha.....


perbuatan nye is...jeng jeng jeng...


bile scene memasak, kalo heroin2/hero2 2 terpegang periuk panas....dorg akan trus pegang telinga & membuat muke innocent yg kesakitan jarinye...perbuatan 2 sgt KIUT ku rasekan..heheheheheh...cthnye cite ni...





walaupun cite ni lembab...tp haku teroskan jugek pasal heroin die kiut giler....dh jgn pike bukan2...


dan jugek cite ni...x silap aku ade 1 part jo anna tepegang piuk panas n pegang tlinga...kalo x silap la..



i wonder why...telinga kite ade kuasa hikmat mantera beradu menyejukkan jari2 yg nearly melecur 2 ka?



hmmm.....



btw, sape dpt teka cite korea apakah ini , die mmg genius cm njum pak belalang la..hehehe

23 comments:

mamaelly said...

hye cik biskut..elly disini.heheh

actually elly tak de la suka sangat tgk cite korea.tp housemate rajin gak bukak.so kene tgk gak la kan...

mmg slow cite korea nie kan.yang best tu fesyen rambut pelakon terutamanya lelaki.muka tak de la handsome mana..rambut ada classs gtu..

tak tau la cite ape tu...

biskutrajin said...

elly:

yap...rmbut die dh same pjg dah cm heroin die...hehehe

Suka Bebel said...

best gak korea ni, tapi aku layan movie dia je disbbkan kelembapan drama bersiri dia.Movie yg plg aku suka Oh Happy Day sbb heroin dia kiut wlupun ganaz.hehe...yg ok citer hotellier, itu pon sbb ada member borong vcd dia. pastu ada citer pasal adik beradik berebut sorg minah brutal, tak ingat tajuk la.hehe...

ijan said...

awek 7e taman aku lg cun. pastu time dia tpegang periuk panas cpt2 dia pegang telinga aku. haha...

Diana Ishak said...

kalau aku terpegang kuali panas jawabnya 2 hari aku tak masuk dapur dah.

re : aku pun tak tau mana datannya teori kurus = hitam. Diskriminasi terhadap rakyat somalia okk.

biskutrajin said...

to bebel:

alamak...oh happy day cm penah dgr...pasni soh biskutmalas g carik la cd 2...heheheh

to sultan:
hehehe...guling2 sy atas pasir..hehehhe

to green apple:

hehehe...kita lanjutkan smapi semnggu..

182 said...

aku tau cite ape ni..

'ju on the beginning',betul tak?

Rahimin Idris said...

ada satu cerita korea kat 8tv dulu. tajuk dia HERO. Cerita lucu. aku folo dari ep.1. tapi ep.last tak dapat tengok. cerita tu ada vcd/dvd tak?

biskutrajin said...

to 182:

salah..ni cite spiderman 3..hehehe

to rahimin:
erk ghupenye byk lgi cite sy tataw.HERO xpenah dgr...erkk..memuaskan x jwpan 2?

nanonano said...

hihi
beskot ni pun ala2 muke derang gak,
ley ar tiru aksi2 comey derang
:p

poyotito said...

gua syak ni cerita prison on fire nih.

biskutrajin said...

to nano:

dh try dh..burok jd nye..hehehe

to poyo:

salah jwapn mu itu whai en poyotitos...sila cube lagik..hhehehe

man_helang said...

cite nih bni aku suke lyn...aku tak tau plak tajuk dia...ish!!! aku nak komen pe nih...

Unknown said...

tak layan citer korea sgt la biskut, yg tgk betul2 citer full house je..tu pun sbb housemate smua dok layan, kita ni tumpang la sebadan...

yg pasal telinga tu..hah pe kata gi buat thesis..bleh buat research smpai ke korea, kan ke best tu...

bendul said...

hmmm.. pasal per yerk..
aku kalo terpegang benda panas, secara spontan nyer, aku akan pegang.. hmmm.. hmmm.. maner aaa.. hmmm.. lidah..
hahahaha.. pasal ader ayo lio..

~Cinta Cukulet~ said...

ah..saya lagi comel..ahahhahaa

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

hmm teringat cerita Winter Sonata...rasanye citer tu je yg best citer lain malas nak tengok dah pasal semua org dlm cerita tu kiut miut belaka...hehehe...

baru awal tahun hari tu beli cd dia..murah sikit klu dulu beli mau seratus lebih uuuuhhhh takde duit ler nak layan...

biskutrajin said...

man helang:

tjuk die A MILLIONAIRE'S 1ST LOVE & FANTASY COUPLE la

to dayu:

yeah...jom buat thesis reramai

bendul:

berkesan x ?hehehe

cintamilo;
yaa...cik milo lg cumey...;)

nrina:
alamak...sy kureng sket la tang cite korea yg sedih2 ni...heheheh

biskutrajin said...

man helang:

tjuk die A MILLIONAIRE'S 1ST LOVE & FANTASY COUPLE la

to dayu:

yeah...jom buat thesis reramai

bendul:

berkesan x ?hehehe

cintamilo;
yaa...cik milo lg cumey...;)

nrina:
alamak...sy kureng sket la tang cite korea yg sedih2 ni...heheheh

S.YanaZ said...

BiskutRajin,
gua prefer citer Jepunnn.
Nak pulok yg ada Yutaka Takenouchi...uiksss.
Tp love story mmg best tgk Jepun, Korea or Taiwan punye...kan..kan...
Menangkappp!!!

Anonymous said...

Laa..br bk gtau cita 2..hikhik
Tp last skalie heroin 2 mati..cdeynye..huhu

zbelleza said...

citer jo anna nie mmg best..tp masa tgk tuh dah smp epi tgh2..cedihhh..tp dpt gak tgk epi awal2 kat YT..hiksss

biskutrajin said...

syanaz:

love stori sy layan gak ar...tp msti love stori yg lwak2...kalo yg tangkap leleh...sy pon tgkat tido dpn tibi le gamaknye...heheh

to anonymus:
ye...mmg cedey...hmpir menitis ayaq mataku...heheh


to bella:

hukhukhuk