18.9.08

MC 6 Bulan????

sape cepat die dapat la kan?heheheh....


aku berjaye mmberi tmpat berteduh utk sang shiro...keta manager, sori la eh...


hmm...tp tuan keta merah ni xkan parking kt sini lagi 4 da next 4-6 months.....



why?



bukan pasal aku sabotage keta die....


bkan jugak pasal die dh benti keje...



tp...





pasal...





pasal...





die MC SAMPAI DIE BESALIN+PANTANG 2BULAN...





what?








ohmigod....





skrg pegnancy die baru 5 bulan...so korg count sndirik la eh bile die akan masuk keja balik...jap amek kalkulator ( sila bace dlm nada bhsa baku...)


why die kne mc smpai baby lahir?


sebab die ade complication wif her pegnancy.placenta kat bawah yg bleh sbbkan bleeding anytime je...not dis time only, but all her pregnancy...

so kesian gak kat die...

so sepanjang MC 6 bulan ni de harus COMPLETE REST IN BED .....itu le term kedoktoran yg die gitau aku...kalo bygkan le mengadap siling je tiap hari...mau giler dibuatnye...tp bleh main lastik2 cicak ye x...huhuh..kalo gerak manyak2 ( wic is mmg de slalu buat), maka kebarangkalian bleeding akan occur...

aku dengor pon cuak...huhuhuhuhu....

wahai kaum lelaki, lihatah betapa susahnye ibu yg mngandungkan anak...maka hargai lah wanita...

renung2 kan & slmat beramal...




oit2 blum abes lagi la...


so maka, sepnjag ketiadaan die, aku ler executive, aku le manager...

keje MELAMBAK2 oke.....xtau nk cope yg mane 1....cm blaja ABC balik pon ade...

mane lagik supervise contractor g wat maintenance, mane lg nk wat tender doc,memorandum, DOE report, direct nego, open tender, ISO 9001, ISO 14001..


uwaa...............


tp die ade tglkn souvenir b4 die cuti...


taraaa......




wic aku kne mengangkut ke mana jua si lappy itu....patah bahu aku...huhuhu




2 si PC , 2 si lappy

11 comments:

man_helang said...

waaa...ko pakai flat screen siot...gile up to date...kompany aku gak yg cikai...tp takpe...janji gj on time...btw...sian kat manager ko tuh...harap2 dia kembali ngan selamat selepas 6 bln...

kad0k. said...

wahhhh..kire dah manager la ni ehh...:)

poyotito said...

takyah keja kuat2 sangat la.
keja ni sampai bila2 pun takkan habis..

Rahimin Idris said...

mc 6 bln? uiks. harap2 dia dan anaknya selamat!

ijan said...

kalo dia bosan sgt dok atas katil lame2, cadangkan dia start blogging...

zbelleza said...

bagus la shiro dah ader tpt berteduh..takde la dia kepanasan yerk..

nanonano said...

luasssssssssss permandangan bile blog ni dah berwajah baru, huhu

wah !
lame giler nk ngadap syiling tu,
bley juling mate2,
huhu
pe2pun, meh la kite same2 doakan die ngn baby slamat yek..
sian plak rasenye..
huhu

biskutrajin said...

man helang:

2 x tengok lg opismate punye pc kt sblah aku, flascreen samsung, lawa gilo...rse cm nk rembat je..huhu

kadok:
\uish, mane bleh wat rampasan kuasa mahupun title..ehhe

poyotitos:

btol2...so, tlg siapkn keja ka bleh?ehhe


rahimin:

yap...ni 1st time dgr mc plg lame ni...doa2 la..


sultan:

bahaya,,nnti die jumpe plak blog aku neh..heheh


bella:
ekceli, hr2 pon die dok bwh bumbung..hehhe


nano:

sy x rse die akan complete resting...die 2 engineer, susah nk dok diam..

hanimndroid said...

kwn kakak aku pun ade pwob mcm mnger ko. mmg kena baringggggggggggggggggg jer! jalan pon xleh(tp nak kencing tu leh lah kan..)

weh, cam ner ko baiki toolbar creat post ko ek. aku nye MC lagi ke. xleh nak upload pic. boring.

yg mmerlukan bantuan!
ps: ko reply tau in any mean pon lah. kalo x aku patahkan body ko yg rapuh tu dgn memakannye ketika berbuka nt!!

Mrs. Amie said...

wah..nice blog..kelakar la..agagaga...

Suka Bebel said...

engko keje kilang mana wey?kilang karipap ko?hehe...aku punya kilang pun kena berebut parking berbumbung tue.biasanya mmg aku yg dpt dulu la sbb aku cemerlang. semalam encik bos aku sempat sms suruh jumpa isnin ni sbb penyerahan tugas.kiranya kita senasib menanggung beban encik bos walaupun bukan bos.huahuahua