25.9.08

la...patutla...


laa.....




baru ku tahu......





rupenye ......





IKAN KOI.......




MEMBESAR IKOT SIZE TEMPAT TINGGAL DIE...which is the kolam la....





kalo KECIK kolam 2, KECIK le jugak size fizikal die





kalo BESAR kolam 2, BESAR le jugak size fizikal die....




patutla.......





patutla aku tengok IKAN KOI kt medan selera kat YONG PENG yg acik bus suke benti BESO BAPAK GAJAH...


ni bukan koi kt YONG PENG 2....ni cilok je kat YAHOO IMAGES...kalo nk nengok, g nengk kt MEDAN SELERA AH PENG ka YONG PENG...





and patutla IKAN KOI kt kolam KEV ni KECIK je....




ni pon bukan gambo sebena







SUMBER FAKtA DARI :
encik SIRIM ISO 14001 auditor yg dtg wat audit kt KEV ritu...sje berbasa basi kan...ehehhe
kalo salah, sila salahkan encik audior ni...

9 comments:

182 said...

aku tengok ikan ni pun dah rasa geli..
eeeeyerrk

rahimin idris said...

laaaa kau tak tau ke?
koi (saya@aku@i) dah lama tay!

*orang temerloh aku 'aku' tu 'koi'.

ZBELLEZA said...

ooowwhh ye ker..akak pon xtau dik..hiksss

biskutrajin said...

182:

ape yg ko geli kn plak?
2 blum aku ltk gamb koi yg dh belumut sisik die..eehehhe

rahimin:

yup, koi baru tahu le...xde sape kabo sblum ni...cer ko kabo ngn koi sblum ni...msti koi tahu..heheheh

to bella:

same la kite

sultan said...

la... ko br tau ke. pakcik pun ko bgtau br pakcik tau...

man_helang said...

betul kot...sebab dlu aku taruk dlm mangkuk...tak besar2...ha ha ha... acah jek...aku pun tak tau,,,baru tau...

Suka Bebel said...

apasal ikan koi plak?ikan todak ke, ikan jos ke, lagi ganaz.hehe...

Cik Biskut, Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Moga bergumbira dihari raya. Berhati hati di jalan raya ok? Main mercun jangan sampai putus jari. nak larang tak guna sebab memang akan dimainkan gak.hehe...

Dayu said...

isskkk gitu ke..
ngada2 nye binatang ni..gedik la dia
saja nak umah besar2..

tak rajin nak layan
akak tak suka ikan..
akak suka bintang berbulu lembut je..

alif-mikail said...

weh! aok.. koi = saya. Koi pun banyak bela ikan ni.. cantik .. gumuk gumuk.. lepas tu mati.. lepas tu koi tak bela dah.. sedih koi.. koi dan koi..