9.10.08

sapa tumbuh atas sapa?

hah?apakah ini? LargeGasp



pokok tumbuh atas keta ke, keta tumbuh bawah pokok?:girl_8:


ni aku snap mase otw g balik kg...ni kat kuala selangor kot x silap aku...


agak2 la kan, dh brape kurun le keta merah ni tersadai kt sini?


anak sapa la buat lagu ni...Blush


16 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

tu keta awak ke? hi hi hi

biskutrajin said...

tiara:

kalo ni keta sy, sy dh derma kt perhilitan..ehehe

alif-mikail said...

bestnyee dapat pic macam2..
suke le kite..
sukenye.. ahahahah

sa_ya S A I D A H said...

kat k.sgor?tak penah nampak pun.hehe

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

haha.
nape aku x pasan itu adalah sebuah kete??
haha. ape daa, xmo kete g la jual. tingai gitu je wat hape. huh

padelkopak said...

memang unik!!!

kete tu dah berabad agaknya tersadai kt c2...

biskutrajin said...

alif:

sukenye dia..hah...rajin2 le lawat blog ni..hehehe


saidah:

2 ha kat tepi jalan...heheh...ijok katne eh?

fahreen:

x laku la 2 kot

sultan said...

laaa... igt kn kete tu tgh menyamar mcm cite perang2 tu...

ad3ck said...

anta kat The Star boleh dapat RM50 neh hehe.

biskutrajin said...

sultan:

aku rse ade komunis la dlm keta 2

ad3ck:

yelah..aku nk antar ar..eheheh

cemut said...

kereta tumboh pokok?? hahaha.. xde pasu kot.

cHeRyNa PiReS said...

mesti keta tuh dah lame kat situ..tuh pasal la jadi cenggitu...
silap2 dah masuk air...tanah...habuk dan sebagainyelah!

ape2 syukur laaa...ade makhluk tuhan yg leh bernaung kat situ (itu yg kite nampak...yg tak nampak tak tau lagi...ehehe)

ape2 pon...nice posting:D

ZBELLEZA said...

weih sampai leh jd gitu yer..kagum jap..hiksss

Suka Bebel said...

apesal ko tak tarik keta tu pegi kedai besi buruk?dapat fulus tue!hehe

poyotito's said...

peh..ini kalu kat kampung gua memang jadi port budak2 main nyorok2 bai

neeziee said...

mesti ada polis buat speedtrap dalam kereta tu.