24.10.08

ayat power chekgu...

sblum aku g jumpe cowok ini weekend...:girl_14:


nah entree pencuci mulut supaya korg bleh MUHASABAH DIRI sepanjang weekend..hehehe:girl_4:



APE AYAT POWER CHEKGU2 KORG MASE SKOLAH BILE KORG TELUPA BAWAK BUKU TEKS/BUKU LATIHAN/KEJE SKOLAH/PROJEK/BARANG2 NAK WAT SENI/BAJU SUKAN DIMANA CHEKGU KORG SUDAH BERPESAN SUPAYA MEMBAWANYA ?

normal la kan dok tinggal2 benda kat umah/hostel kan?

COntoh ayat power chekgu aku.. ( ha,jgn tiru...
:girl_14:)

  1. pasai apa tinggai?tok kamu baca buku kamu ka kt rumah?...( pergh malu seh...)
  2. dok asyik lupa bawak buku, satgi kepala kamu pon kamu lupa letak kat mana...( jgn chekgu...jadi betol2 satgi cmna)
  3. kaki kamu x lupa pulak nak bawak pi skolah...( ye la chekgu...kalo sy tinggal, cmne sy nk dtg skolah kn..heheh)
PERHATIAN: SILA JGN JAWAB SPT DLM BREKET DPN CHEKgU....SILA JAWAB DLM HATI SHJABlush


mase dok HOSTEL SEN JOJES lagi KIJAAMM...


chekgu x kasi balik pi amik kt HOSTEL...


APA PASAI?


ALASAN MEREKA...



SUPAYA ADIL BAGI BUDAK2 OUTSIDER ( budak yg dok kat umah le)...

yela...dorg X bleh balik umah amik barang...:girl_12:



tp slalunye aku bejaya MEMBOLOS kan diri lari2 tikus selit menyelit masuk HOSTEL...hahahahahaha....evil2....Pirate



dah2..aku nk g jb dah ni...komen jgn x komen ( pergh..gile komen btol aku ni)...

daaa

8 comments:

Suka Bebel said...

aku nak citer pasal cikgu gak lah.ha ha

DarabDua said...

peh! lu nk pegi ngedate nampak.
kem salam kat cowok lu.
heh!

rOhock said...

pehhh

lindosh said...

kekadang cikgu neh lazer giler ok. tp zaman i dulu tak la sampai nak tumbuk cikgu haha

Dayu said...

mana ada
akak kan baik,mana penah buat perangai..
so takde la ayat2 power cikgu nak marah akak..
*keekekekekekek*

weehhhh,seronok la ni dia bertemu cowok eh..mentang2 cuti lama...

padelkopak said...

gua cikgu yg baik k!!

budakmiki said...

kalau aku lak...cikgu xcakap pun...tapi kepala dah nampak kesan kena rotan yang bercabang tiga itu...terus jadi pendekar laut...huhu~!

biskutrajin said...

sukabebel:

ha..tiru..heheh

darabdua:

katanya waalaikumussalam

rohock:

peh peh..


lindosh:

yeah...tp dorg tetap rock..hehhe

dayu:
ini menunjukkan sy bukan lah sorg budak skemas spt diperkatakan org2..heheh


padel:

hehehe...xkan xde ayat power langsung ot?heheh

miki:

haha...msti bebirat 1 badan..