30.10.08

ON ur mark....get set....GO!!!!

16 hari....



10 hari.....



5 hari.....


1 hari.....


i am all set to BERTAPAK 2 JAY BEE SEMULA!!!....:girl_14:


heheh...kepoyo an melanda diri di pagi hari....:girl_5:

13 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

wahh dh balik JB ke? akk dh lama x pi JB ajak lah ajak lah.. hi hi hi

Qaseh.Darwisy said...

JB???ape kes??da start jadik tutor ke??eh,aku da ketinggalan eh..bz dowhh..x sempat nk komen entry lepas..smpt baca jea..

hanimndroid said...

kak tiara, jalan2 sj xpe, klu pemastautin tegar mcm sy ni, naik loya dah duk sini, hahah. sekot, welkem back. mari meriahkan utm...

13may said...

kenang daku dlm doamu :)

padelkopak said...

gua tau lu lepak skudai kan??

Deqna said...

kerja kat JB ker?

cHeRyNa PiReS said...

sha pon tgh countdown gak...ehh..same plak ngan biskut...

wooww...tetibe terase jeles kerane sha pon teringin nak gi JB...huhu...

182 said...

ko dapat keje sana ker sambung blaja?

Suka Bebel said...

kau eksaited dapat jd tutor atau dapat jumpa buah ati?kawen je lah cepat2.hehe

Dayu said...

suka latu dia
excited lah tu
lepas ni dekat la dgn buah hati dia
ceria lah selalu nanti
akak tumpang gembira
kalau akak balik jb boleh lah jumpe

man_helang said...

selama nih ko kat mana???

kadok said...

jb?lama dah x meronda kat jb...:)

kuIna Jentayutiara said...

gud luck....

eeemmm epy yg penuh bermakna!