8.10.08

jambu keling...

ye....betol la ape yg tercatat di atas...bukan slah tulis ....:girl_12:


kazen aku kate ni jambu keling....aku pon ia kan je la...nk makan punye pasal..


jambu keling...sedap hingga menjilat dinding bile dicicah ngn kicap+belacan+cili api+gula+garam....:girl_6:

dimane?:blakang umah kazenz-kazenz kat FELDA PALONG SEBELAS

b4 diterjah


ha terjah!terjah!jgn kene pale dah..


bile mase la pulak ade jambu cili api ni?

cuci then siang?ha, siang?cam siang ikan plak...



kalo dh name pon BLAKANG UMAH...mesti le jd tempat duduk brg2 antik ye x..hehe

hah, kasut skolah yg mushuk pon menapak kat sini..StickingOutTongue



2 nampak 2...bukan bebudak yg makan, mak bapak budak yg conquer..hahah...sedap ye cik ina?
Grin

ade 1 lagi jenis jambu cenggini...ak nk sebut, tp xmau ar...lucah le pulak nti...ha, yg ni pon dorg yg gitau....aku meng ia kan je ye..:girl_12:


25 comments:

lindosh said...

jambu pon dikelingkan. adoi la

Qaseh.Darwisy said...

mak aihhh...jambu keling..mesti speaking tamil jambu tu kan? kan?

kesian peti sejuk tu kan?da jadik almari..multi function..ehehh..

biskutrajin said...

lindosh:

wa...lindosh suda kembali...2 la pasal...kalo keling dgr, mampuih kene kojar ye x....heheh

qaseh:

tp stakat ni xpenah lg la dgr jambu 2 speaking tamil..hehhe...semut pon dok dlm freezer 2...

sultan said...

mmg betol2 sedap. dah lame aku x mkn sbb pokok kat umah nenek aku tu dah xde...

eh... nape kasut aku bole ada dlm peti antik tu...

Aku Bukan Bidadari said...

ni jambu air lar..
aduyai sedapnya cicah kicap sama gula + cili padi.. hu hu hu

nanonano said...

buruknye rupe jambu keling ek?
berkerutuk cmtu,
huhu

biskutrajin said...

sultan:

ko tanam la..msti pasni bleh mn balek,...heehe...

ha...aku tau le sape culprit yg letak kasut busuk kat situ skrg...hehhe

tiara:

btol kak tiara, jambu keling...rse die x same dgn jambu air...hat ni keras sket


nano:

erk...tp mkn sedap woo..

hanimndroid said...

mi, sbb aku dekat je dgn lokasi pembelajaran nama jambu ko ni, aku tau nama jambu yg lucah tu... jambu tetek kan...(kenyit2 mata dgn penuh selamber.. haha!)

biskutrajin said...

ANem:

pergh anem, tepat skali jwapanmu...

hahahahah

DarabDua said...

laaa.. nih ke jambu keling.
baru gua tau. member gua ckp jambu keling kaler hitam. gila menipu!

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

hmmmnyummm...sedapnye..dah lama tak makan jambu air...

akak teringin sgt nak makan jambu air mawar...dah 2 org anak ngidam buah tu tak dpt sampai skrg...
dah pupus ke ape pokok tu huhuhu...

biskutrajin said...

darabdua:

bute je ko kene tipu..hehhe

rahimin idris said...

hahaha aku tau jambu ni. dia kelat sikit kan?

budakmiki said...

teringat jambu...teringat pulak kerengga-kerengga yang suka menggigit itu...aduss~!diorang memang suka buat sarang kat pokok jambu...

biskutrajin said...

rahimin:

ya betoi....pandai pon ko,..eheh

nrina:
yeke?jambu air mawar 2 rse mawar ke?

budakmiki:

kazen aku kate kerengge 2 la penjaga pokok 2...

kad0k. said...

haaaa..kasut pon bole masuk esbok ekkk...:p

182 said...

apa ingat keling takder yang jambu2 ker hehe..

err jambu loceng aku tau la..

cHeRyNa PiReS said...

biskut!
sha baru terpikir nak buat posting yg same...tp biskut dah buat dulu!:D

takpe...sha hold posting tuh sambil tgk jambu nyum..nyum...nieh! kesian keling...ahahahhahaa...

Akula Nora said...

yup, aku tau jambu tu. memang sedap tapi byk ulat,tp bila makan cicah colek (kicap+gula+belacan+cili kering)mmg tak rasa geli dah...sedap je..
Yg jambu *tut* tu ada nama lain. kalau tak silap org panggil jambu bol...kira sopan la sket kan...ngehngehngeh...

Suka Bebel said...

jambu tu memang lazat lah.macam sama spesis ngan jambu air tapi bukan jambu air.aku pon tak pasti namanya sbb aku lebih pentingkan makan dari amik tau pasal namanya.hehe

Muhammad Azli Shukri said...

keluarga bahagia betul...

biskutrajin said...

kadok:

2 la peti ais antik namenye

to 182:

ade, tp kne shhhh la..ehehhe..jambu loceng x penah dgr ar...cer tunjuk sket..

cherina:

la yeke...xpe pasni cherina wat entree jambu lucah 2 la pulak.hehhe

akulanora:

dats y ktorg siang dlu...tkut tertelan ulat karang..ehhehe..erk...rase cm bukan je...sila rjuk jwapan cik hanmndroid..heheh

bebel

ni kelat +keras sket

azli shukri:

ye...bahagia hingga akhir hyat hendaknye...;)

padelkopak said...

merah menyala tuh jambu die!!!mmg menggiurkan....

elly_yang_comel said...

cik biskut...elly terliurrrrr laaa...adushhh nasib baik bukan mengidammm...ish ish ish

elly_yang_comel said...

cik biskut...elly terliurrrrr laaa...adushhh nasib baik bukan mengidammm...ish ish ish