20.10.08

ADUH sakit dada ku...

ni aku snap dr TENAGAWAN....monthly bulletin TNB...:girl_10:


sila klik gambo ni..sape klik die mmg cun/hensem...Grin


ni edisi raye ritu....tp aku jer yg bace lmbat


isi nye lebey kurang pasal jgn salah guna kemudahan opis la...

pergh...kartun ni betoi2 MENYENTAP HATI sape2 yg terasa 2..ehehhe




p/s: haruskah aku TERASA?aku bukan staf TNB, aku staf ANAK SYARIKAT TNB dlm erti kate laen, ANAK TIRI TNB...seyes..:girl_12: kalo korang, korang TERASA x?

9 comments:

HasraRazali said...

hehehe...terasa sikit je kot...lepas 2-3 jam lepas pada tu, bukak balik BLOG kita..hahaha

padelkopak said...

peh!!mau x terasa beb!!jelas2 tulis blog...

cimon said...

oppss...

cam terase la pulak...

hehehe(^v^)

biskutrajin said...

hasra:

stuju2!!!heheh

padelkopak:

mmg pon...tersedak ga ar memula 2..


cimon:

hehehe

rOhock said...

tak terasa apa-apa pun..caya budak aik la...ahhahahah

rOhock said...

tak rasa apa-apa pun...caya budak aik..ahahahah

biskutrajin said...

rohock:


eheh...

cHeRyNa PiReS said...

hehehehe....gerun plak bile aku nampak kartun nieh (padang kiri kanan tgk bos ade ke tidak...hehehe)

paiseh said...

alaa.. ntah2 bos lagi dasat..
huhuhu...