30.7.08

bila biskut exhausted..

bile terasa diri ni penin2 lalat...pasl berdiri lame nar...ehehe.. or rse cm nk tumbang or rase pale berdenyut2 bwh panas terik mentari..crappp...






aku rase...




aku rase...




ku rasakan pudar dlm hati ku..(nyayi cm rossa oke..ehehe...aemi, cut the crap oke..)




aku rase aku nk wat cm ape bangla2 ni wat..



oohh...nyamanye tido bwh chimney kat KEV ni..ngn angin sepoi2 bahase inggeris..berlantaikan lantai yg sejuk tp berabuk...msti nyenyak bom atom kt telinga pon x dongar...tp aku hampaq toto dlu kot kalo ye pon aku nk tido kt sini...eheheh...

dah2..nk balek ni

9 comments:

sultan said...

bile biskut penat dia jd biskut lemau... :P

nanonano said...

apsal xjoin je bangla tu???

biskutrajin said...

to sultan;

lemau suam2 kuku je..eheh

to nano;
kang sy join, nmoak sgt mengulor..hehe

Suka Bebel said...

oit! tau dek bangla ni, depa saman hang cik biskut.hehe...aku penah teserempak diorg ni tidoq berpelukan lagi. rasa nak sepak pun ada. Geliiii...!!

Deqna said...

awak buat ape tu sebenarnya?

hanimndroid said...

beskot, bawak besabau yerk! ih, riso nye kot dia buat perangai madcow disease

biskutrajin said...

to suke bebel:

bangla2 ni mane tau aku wat keje paparazzi neh..eheh...aku slalu je nengok nepal2 jln2 pgg tgn..its dier culture i guess..but mcm gross je..uhuk2...terkutuk pulek..jhtnye molot aku..hehe

to deqna:

wat ape?ehehe...sy pong xingt...tp time tu tgh g monitor/trace piping dr wastewater treatment plant to the ash pond..paham ke deqna?eheheh

to anem:

aku ke bangla 2 yg madcow?ehehe

divahantu said...

biskut. bangla tu tidur sesorang ke... atau, nampak macam berpeluk tu...

biskutrajin said...

ti diva hantu:

tido berempat 2..se'pengamatan' sy lah kan tiada sbrg aktiviti peluk2 memeluk trjadi...hehehe