21.7.08

huarghh..ngntuknye

td g DOE Shah Alam..meeting between Pegawai DOE and our team..

aku smpai2 je DOE, aku ngntuk tahap dewa mcm baru telan pil tido..uhuk uhuk..

bygkn la meeting 2 kol 2.30pm, dlm bilik yg sngt SEJUK gle, ditmbah plak dgn acik pegawai DOE 2 ckp slow ala2 gentleman..

mata aku dh stim gle, dh rase cm nak katup abes la, mcm kucen ni

tp aku gagahkn gak supaya mate aku tebukak..takot bos nmpk..huhu

tp x bley..mmg x bley... x penah2 aku ngntuk dlm meeting mse kt station, ni ble kuar je dr station tros mngntuk mata gue..

pastu x tahan...aku pon meng'eskius'kn diri g toilet...

dlm toilet aku menguap semnguap nguapnye...aku basuh mata, aku wt senaman mata sket2..


fuh...lega...

pastu control cun masuk blik meeting room..cm xde pape..ehehe
nasib ar pastu x sekronik td..

kalo x, cmni la aku jd nnti..ehehe


5 comments:

Dayu said...

huhu..ngantuk dlm miting room mmg tak handle la..

lagi2 klau meeting boring...

kalau byk sgt isu, tak senang bontot dibuatnya...

sultan said...

ok ape tdo dlm meeting...

kn ramai org wat cam tu... :)

nanonano said...

hey mangun mangun !!
x elok tedo tas mknn tu,
:p

HasraRazali said...

HEHE..COMEY LA....COMEY GMBR2 TUU...AHAKS...

SALAM...SORRY SAJE MENJENGUK...BOLEH KAN..JMPUT LA MAI KE "TERATAK" KITA...:-))

biskutrajin said...

to dayu:
sy agreeee

to sultan:
heheh


to nano:
heheh...nsib x tido ats kari ayam..

to hasra;
tengkiu2...oke, sy dtg teratak awk