1.7.08

sy teringin...mmm





sy teringin mkn mee kari my mama ( mai2 p homestyle kopitiam bandar perda BM, bagan jermal, tmn indrawasih butterworth, sunway.haih, aku promote kdai mama aku pulek..heheh..)


PERHATIAN: MEE KARI KT ATS NI BUKAN DR HOMESTYLE KOPITIAM OKE, NI KT KOMPLEX PKNS SHAH ALAM..




dan soto yg kat blakg tuh...




dan....heheh


taraa....cikedis2 yg sedap giler ( 10 thun lepas je la sedap)..

aku slalu mkn cikedis ni mase tadika kt kg dlu..popcorn 2 WAJIB di'crush' dlu, then baru mkan smpai ke sebrbuk terakhir..huahuau...mmm...sedap nye..rota 2 jgn ckp ar..msti amek bau dlu br mkn..heheh

tp last week aku mkn..rasanya sungguh HAMPEH..hampeh oke..espcially popcorn, DH LEMAU & XSEDAP...

AKU SUNGGUH KACIWA..

Rota bleh la, tp choki2 dabel choc wif vanila 2 sedap woo..

balik ni nk p bli lg kat umah sebelah..kak ani, choki2 10 batg

dah2...aku nk kuar lunch ni..dh kowtim ngn akak HR ni..daa






5 comments:

Anonymous said...

fuhh sedapnya jajan ni
lama x makan

Unknown said...

ngidam jajan zaman muda2...skrg susah la nak dapat jajan2 tu...bdk2 skrg x mkn dah benda2 gini...

kita dulu lain la...ni lah yang kita berebut nak beli bila balik sekolah dulu..

*tora dtg lagi...
ada ke jual lagi benda ni

13may said...

oh! aku tak suka makan mi kari..hehhe

biskutrajin said...

emm...nk dpt senag je kak dayu..tp nk dpt yg sedap cm dlu 2 yg susah..tora ade jual lg..deng dang pon ade lg..tp regenye sy x tau brape

hanimndroid said...

meh aku jawab. rege dia dah naik okay, mainan entah ape2, coklat plak xsedap lgsg! protes2!

aku mencari satu cikedis ni, tp nak eksplen pon ssh... last aku mkn ms aku practical dulu... sedap higga leleh air liur...