22.1.09

JOM berlumut kita...

walah
dh lame rasenye x apdet blog sekotrajin ni..



paham2 je la eh...bz...kekadang x bz pon buat2 bz..hehehe...


ni la buktinye bile x bz tp buat2 bz...



selamat dtg ke gunung belumut, kluang, johor..





tukang masak of the day



asap merata2

b4 tejun ke air

duyung2 utm..hahah

'dalam' wo air..


6 feet under

p/s i love u: oh btw, sesape yg nk g sini, batalkan lah niat anda itu...tmpat ni x bukak lg..under renovation pekebenda ntah...sape2 yg tgk iklan die kt tv 2, itu suma dusta belaka...TP CEMANA KITORG BLH MASUK?HEHEHEH....BIARLAH RAHSIA,,heehehe

4 comments:

NuRuL AiNA said...

aemi, nak tau tak.. girl yang pakai baju biru muda tuh sebijik muka kawan abang sina..

ke aemi kenal jugak.. mota..? kenal?

seyes rasa macam die adik mota je.. huhuh senyum tu sama je hehehe

alif-mikail said...

ee... kat sini banyak pacat!

Suka Bebel said...

haaaa...kantoiii...aku tau korang mesti curik curik masuk sebab kat situ tengah renovate.nanti aku ngadu kat penjaga lubuk puaka kat sungai tu baru korang tau.hehe

mamaelly said...

uit ni yg tak adil nie...

kitorg nak p tak berani sbb ngah renovate!!!