10.1.09

cepat la...dah tak sod ba ro dah ni....

hari ni aku berdebar menanti kedatangan SI DIA..


ya.....si dia....

tp bukan BISKUTMALAS....


si dia...yg aku idam2kan selama dok kt umah sewa kt JB neh...


akhirnya...dpt gak aku memilikinya walaupon tepakse mengikat perut utk memiliki nya....







PETI AIS...sungguh ku rindu kedatangnmu...bile la nk pkul 2 pm neh?hmmm



hahahaha....PETI AIS je weh.PETI AIS SEKEN HAND..toksah dok saspen2 bagai....


aku n hosmate beli rm 200 je...di ulang RM 200...cap NATIONAL lg tuh...tp PETI AIS tu still menunjukkan ciri2 milenia alaf 200o...so, xde la olskool bebenor...

murah kan?kan?kan?

8 comments:

Dayu said...

mana mau dpt barang second hand hah??
akak nak carik gak
akak kan sayang duit nak beli yg baru..
aemi, dok kat mana jb ni??
area utm la eh

padelkopak said...

ah peti ais rupanya!!lu ni la ske bebenor memainkan perasaan gua...

Suka Bebel said...

appa daa, saje bikin gempak.boleh tahan sampe abis master ke fridge tu?hehe

13may said...

best!

alif-mikail said...

tukar baru..
yang lama ni takde inverter..

kedarah letrik kuat weh!

AnOy™ said...

beli kt ne? hihi

peti ais aku pon da uzur ni:)

kadok said...

murah gak ekkk..dekat my kampung kat batu pahat tu..ada satu tempat tu khas jual brg2 terpakai dari singapore...serius murah..semua benda pon ada kat sana....hehehe

Aku Bukan Bidadari said...

eekekekek.. tepek lar peti ais yg hebat tuh.. congrate sbb dpt peti ais