12.9.09

hotel harapan baik

last week punya cita...
Align Center
tetiba si biskutmalas spt terasa mau bebuka kat tmpt selain warung2 yg biasa kami kunjungi...

eh eh???

pegi survey kedai makan begerak kat danga bay ...acik guard 2 kata kapal xleh gerak...nak hntar balik switzerland smapai hari raya

...sungguh keciwa...

survey thistle hotel..hah, angan2 mmg tinggi...duit tarak...rm 90++/pax...lupakan lah saja niat itu...mahal 1 hal, x mampu 1 hal, xhabis 1 hal...

survey lagi...m-suite hotel...rm45++/pax...itu pun agak2 tidak mampu aku nk korbankan duit aku...kensel

survey lagi....jumpa 1 banner 'PAKEJ BERBUKA PUASA GOODHOPE HOTEL...
rm29++/pax...'...

hah ape lagi...teruuuusss gerak ke sana....

x pike pjg dah...

inilah bufet yg paling murah yg disurvey...

RM29++ oke lagi lah...

MANHATTAN FISH MARKET pon around harge 2 gak kan SAIDAH kan?hehhehe


ini ialah muka org yg lapo+gembira sbb dpt carik buffet murah+gembira x pyh pusing2 dah+gembira sbb dpt kasut baru...

aku konfem la sgt hepi kalo dpt mnde2 murah neh...


makanan oke la...1st time ni makan buffet kat hotel aku byr sendirik...

er...ni makanan utk 2 org saja...agak tamak..tp xpe lah....bior aku mkn puas2...pasni makan bnda segera saja selama 3 bulan..uhuk2...




chocolate puding ini sungguh la sdp...


abes mkn 8.30pm...2 pon nasib sbb perut dh xde partition lg..

msuk keta dh mcm ular sawa...

erk....

1 comment:

zairi baharom said...

wah, bestnye makan. nyum3. slmt berangkat ye aemi-chan!!gambatte ney!!=)