24.9.09

aku masih mau kawen

OTW balik kg ada tragedi....

tragedi kat EXIT SEREMBAN-SENAWANG...

hujan lebat...

slow je aku bawak SHIRO...

takut TERPELEOT kalo kena lopak air

fobia gila bawak time2 hujan...

hari 2 dh TERPELEOT skli kat JLN SKUDAI..

kali ni lebeih berhati2 lah

TAPI...

makhluk kereta lain yg TERPELEOT kat lane tgh itu...

nampak MERCEDES 2 berpusing2 mcm balerina tgh wat show

BELERINA brwarna putih...

360degrees...

KEDEBUSH sket kat divider...

KEDEBEK sket kat rumpput...

SIIIKKIIIITTTT lagi nak DUSSHHHH bontot SHIRO...

time 2 mmg aku tekan myk x ingat donia...

aku takut aku kne LIBAASSS....

dh tejerit2 cm org kne sawan pun ada...

aku rasa lebey kurang 5 saat je sblum dia KEDEBUSH aku...

and disebabkan 5 seconds tu...aku sempat pecut kuar EXIT..

alhamdulillah...

aku masih mau KAWEN..

ooopsssiii







2 comments:

zairi baharom said...

alhamdulilah aemi-chan slmt. ati2 memandu ye aemi-chan..hehe

noor afzan said...

uish..x pasai2..
kadang2 kite dah bawak kete dengan cermatpun kena gak kan..
isk2..