5.6.09

pertapaan sudah tamat

2 hari aku x berada kt alam maya, gi bertapa<--- ececeh...

aku kat sini ha... gi conference keamanan dunia...

hahah...iyolah 2...


conference 1st aku...so a bit eksaited+jakun...hoho



cabut R bleh x?



ICORAFFS 2009 RANGERS..
macaam ado yg x kono kat poster den nih..




paham x poster saya neh Kak Rhan?

credit 2 zamir for putting my name+thesis in his poster..hoho...bangga...bangga <--riak..

penat aku sampai bersila kt koridor...sungguh tidak senonoh aku ni...nasib Dr x lalu..


part paling bes...MAKAN FREE..hoho

freee...

mari kite balik...saya sudah penaatt

3 comments:

joegrimjow said...

lame beno bertapa yee

sa_ya S A I D A H said...

nanti bagi gambar kat aku tau..hehe..semangat update..

zairibaharom & ekinkhalil said...

wah..korang dh jd researcher skrg..tahniah.=) go go!!