4.2.09

i juz love these...

meet my lil sista & lil bro...ekceli ibu aku yg forward these pics of them...pics dorg yg di sent membuatkan aku tegelak sorg2 pasal ade je aksi maksi lawak+cute dorg ni...


these pics i loike soooo muchh...its unique...espcially pic 2nd..

arissa yg innocent...ya..ya...innocent...till u see the next pic..


ammar....see the tiny cute hand?agak2 korg sapa punya la.....then, si ammar bagai MERELAKANNYA.muka si ammar x mmg x blh tahan...aku nak gelaaaaakkkkkk...hahahahah.......arissa tarik telinga dia pasal si ammar rebut dia punya mainan/bantal ke ape ntah...


....this are making me rindu rumah..eheh...

tingat pulak dolu2 aku n adik aku yg dh bosar tu tarik2 rambut+sepak terajang suma naik kalo gadoh..huh...x suka...SAKIT...

5 comments:

~Cinta Milo Ais~ said...

comelnya...rasa cam nak cubit je pipi haha..

Dayu said...

adohaiiii aemi
comelnya
arissa sgt cute
mata dia..memakau ko

13may said...

hehhe hehhe

Suka Bebel said...

comel comel comel.hehe ni yang tak sabo nak ada anak sendirik ni.hehe

ayen =D said...

ni adik2 kau ke? hehe.. kembar?