28.7.08

mintak tolon!!!

kengkawan biskut!!nk mintak tolon!!



nk mintak pndapat...SAPE TOLON DPT PAHALA..hehehe

1st, oke, pade yg penah msuk uni or kolej uni or sape2 yg penah trlibat ngn slh satu institusi pengajian neh (skema seh...seyes..;)...ape opinion korg pasal AUKU (AKTA UNIVERSITI & KOLEJ UNIVERSITi)? ape kebaikan AUKu towards student?


seken, ape implikasi pade negare, masyrakt, bangse about demonstrasi jalanan yg berlaku/bakal berlaku kt mesia ni (cth: demonstrasi yg PKr nk wat 2..)


soon aku gitau nape aku tnye...;)

5 comments:

hanimndroid said...

aku, dah lepas dah ijazah.. dah masuk masters dah, tp, tetap tuli auku. yg aku tau, undang2 & peraturan acik junit je yg aku kena ikut(lg ketat dr auku jadah tu)

Brader Black said...

Dude,
AUKU tu dah bnyk sgt dibincangkan lah. Tun M pnah dtg kat tmpat aku, n ade student yg tnye psl AUKU ni. Die jwb snang je, "kalau sy masih lg perdana menteri, siap lah awak".

Psl demo tu, aku rs antara penting kene tgk kat impak towards economy. Mcm mn demo tu bleh influence sikap pelabur asing. Yg lain2 tu, mcm biase la. Yg tu gado dgn yg ni, yg ni salahkan yg tu. Masing2 nak tegakkan benang basah.
crap!

err, cHreT eh!!

biskutrajin said...

to suparjo;

yeah...sy sokong ngn impact towards econ 2..thanx 4 da input

to anem:
ehehe...ni msti slalu kne piat ngn acik junit ni..hehe

Capik said...

Hohoh salam kenalan..pasal AUKU...aku xtahu sgt .. tp slalu aku buat dunno jer...asal jd student yg xbawak masalah xkira laa..masalah sosial ker,masalah kolej ker,masalah nk daftar subjek ker...hehe

Nway,baik tumpu pade apa aim kita masuk uni...hihih

Suka Bebel said...

auku tiada kebaikannya, sila percaya.hehe