5.11.09

nasi lemak tepi jalan kat Kulim

mcm2 aku kepingin lately...

hari 2 aku kepingin dgr lagu THE CARPENTERS gila2 punya craving...1 hari lagu YESTERDAY ONCE MORE dlm pale aku...

mcm2 aku mimpi lately...

mimpi merepek gila...gila2 punya x msuk akal (x blh di announce di sini, tp OF COZZZZ BUKAN MIMPI YG TUUUU)

mcm2 dlm fikiran aku lps bangun tido lately...

hari 2 aku bgun tido aku surah2 pendek dlm Al-quran ade dlm fikiran aku...so 1 hari mmg yg 2 saja dlm fikiran...tiba2 saja terbaca ...which is good things la kan...

and today...

dgn segala cm solvent yg agak toxix menyucuk2 hidung...AKU KEPINGIN MAKAN NASI LEMAK makcik tepi jalan kat Kulim...arghh....


skrg kaki aku dh sakit...mata aku pedih...blakang sakit...

aku nak balik, esok pg2 pkul 8am nak mai lab balik...

daaaa

p/s:


9 comments:

joegrimjow said...

wahaaa
kat mana ni?

meo188 said...

wah! glamer siot!

amANI said...

Nasi lemak kat kulim memang sedap tiada tandingan.

Anonymous said...

bila masa pergi hollywood ni, universal studio... masuk ke dalam tak, ke kat luar je... saya dulu setakat kedai magnet... kesuntukan poket dan masa

Anonymous said...

err.. singapore je kan...

rOhock said...

tak ajak gua?

Ctiey said...

hi... tgh berblog walking.. :)

meo188 said...

fuyooo skali lg... huhuhuhu...

btw, jom ambil award khas utk blog awk ni :D

http://freewebcomic.com/2010/07/geng_cipan_award_pakatan_komik_online/

kad0k. said...

mimpi yg tu? sangat musykil...hahaha